Kuidas saada rohkem kliente

Leanika Järve käis  Äripäeva konverentsil rääkimas kinnisvaramaakleritele sellest, kuidas saada rohkem kliente.

20% andmebaasist loob 80% Sinu ärist!

On mitut tüüpi maaklereid, sealhulgas tehingupõhine maakler ja kliendipõhine maakler. Tehingupõhine maakler keskendub käesolevale hetkele, kliendipõhine maakler suhtleb aga pidevalt kõikide oma klientidega, nii uute kui vanadega, et saada ka tulevikus kliente.

Kliendipõhine maakler loob ja täiendab pidevalt kliendibaasi. Selle andmebaasiga tulebki pidevalt tegeleda. Iga kliendiga tuleb teha vähemalt kaheksa kontakti aastas!

Kliendibaas pole mingi suvaline meililist, see pole ka igal poole vedelevate post-it-ide kogumik, see on suhetepõhine andmekogu. Mida rohkem tööd te selle andmebaasiga teete, seda rohkem hakkab vihjeid tulema.

Oma andmebaasi peab täiendama iga nädal, 20% baasist toob 80% ärist. OK, kaheksa kontakti aastas on ehk palju, aga viige ta näiteks kord aastas lõunale, helistage, suhelge. Ja pange tähele – e-mail pole suhtlus, see on infovahetus!

Loe täispikka intervjuud Leanika Järvega siit:
http://www.bestsales.ee/uudised/2016/04/08/koolitaja-leanika-jarve-kuidas-saada-rohkem-kliente .

Ostukorv
Scroll to Top