Kümme asja, mida iga kinnisvaramaakler peaks valdama

kuupäev: 13/01/2023

 

Olenemata sellest, millises etapis te olete oma kinnisvarakarjääris, on olemas mõned peamised printsiibid, mida peaksite omandama, et olla oma äris produktiivne ja edukas. 

 

Kinnisvaramaakleriks olemine võib olla väga rahuldust pakkuv ja nauditav, kui võtate aega ja järgite olulisi tegevusi. See aitab teil olla usaldusväärne professionaal, kelle poole teie kliendid ikka ja jälle pöörduvad. Nad mitte ainult ei soovi teid tulevaste tehingute jaoks kasutada, vaid tunnevad end ka kindlalt, soovitades teid oma perele ja sõpradele. 
 
 
 
 
Põhjalik äriplaan
 
Teil peab olema kõigepealt miks? Miks te teete seda tööd, see annab piisava motivatsiooni tegutsemiseks. Kindlasti on oluline korralik äriplaan,  missioon, kindlad eesmärgid, tegevuskava ja finantsstrateegia. 
 
Suurepärane klienditeenindus
 
Parima võimaliku klienditeeninduse pakkumine muudab tehingu palju sujuvamaks. Samuti sillutab teed edukamale äritegevusele. Rahulolev klient soovitab teid kindlasti oma perele, sõpradele ja tuttavatele. 
 
Tea oma tugevusi 
 
Töötate paljude erinevat tüüpi inimestega, alates klientidest kuni kaasmaaklerite ja muude ärispetsialistideni. Oluline on teada oma tugevaid külgi ja seda, millal peate kohanema uute mõtteviisidega.
 
Läbirääkimisoskused
 
Vaja on oskusi ja harjutamist, et teada saada, kuidas oma kliendi jaoks soovitud tulemusi saavutada. Rollimäng võib olla oluline viis enesekindluse saamiseks olenemata tehingustsenaariumist.
 
Aja planeerimine
 
Maaklerid peavad oma ettevõtte jaoks tegema väga palju tegevusi: andmebaasi haldamine, klientide leidmine, klientidega kohtumine, turuanalüüsi koostamine, turundus-, ja müügiplaani koostamine, objektide näitamised jne jne. Aja paneerimine on kinnisvaramaakleri üks tähtsamaid tegevusi.  Kaaluge mõnede asjade delegeerimist,  et teil oleks aega keskenduda asjadele, mis teile oma töö juures kõige rohkem meeldivad ja tulu toovad. 
 
Võrgustiku loomine
 
Hoidke ühendust mitte ainult oma kolleegidega kinnisvara valdkonnas, vaid ka teiste äriringkondadega laiemalt, samuti kohalike omavalisuste ja mittetulundusühingutega. Need võivad olla head ressurssid on soovituste saamiseks.
 
Hoolivus
 
Kodu müümine või ostmine on suurimaid ja emotsionaalsemaid tehinguid, mida kliendid oma elu jooksul teevad ja vahest võivad emotsioonid üle keeda. Teie asi on jääma rahulikuks ja mõistvaks selliselt, et ka teie kliendid seda teeksid.
 
Elukestev õpe
 
Kinnisvaraturg on pidevas muutumises. Peate olema trendidega kursis, et saaksite neid oma klientidega jagada. Kindlasti võtke mõnest äri- või kinnisvarakoolitusprogrammist  osa, et oma oskusi  arendada.
 
Sõnavara
 
Mõista tuleb ka kinnisvarasõnavara.  Võtke aega, et õppida ja aru saada, milliseid termineid tehingu erinevates etappides kasutatakse.
 
Võrgustik 
 
Looge andmebaas teiste spetsialistide kohta. Näiteks kinnisvarahaldajate,  pankade ja  kõikvõimalike äride kohta, mida saate oma klientidele soovitada.
 
Rohkem näpunäiteid juba meie koolitustel! 
 
Leprofit Coaching 
 
 
tagasi
  • Osa:
Top